ايران نيرومند

ساخت وبلاگ

رابرت داونی جونيور، هنرپيشه آمريکايی فيلم «مرد آهنين» با دريافت دستمزدی ۷۵ ميليون دلاری برای ايفای نقش در اين فيلم عنوان گرانقيمت ترين بازيگر مرد هاليوود را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرگزاری رويترز، در فهرست بالاترين دستمزدهای هنرپيشه‌های مرد پس از داونی جونيور، به ترتيب نام هايی مانند چنينگ تِيتوم و هيو جکمن به چشم می خورند.
رابرت داونی جونيور، ۴۸ ساله، بازيگر فيلم های ژانر ابرقهرمانان شرکت ديسنی مانند «انتقام گيران» توليد سال ۲۰۱۲ و «مرد آهنين ۳» توليد سال ۲۰۱۳ است که بيش از يک ميليارد دلار فروش داشته و جايگاه اين هنرپيشه را در رأس پردرآمدترين بازيگران هاليوود تثبيت کرده است.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : هالیوود,گرانقیمت,راک,رابرت داونی جونيور,چنينگ تِيتوم و هيو جکمن, استيون سودربرگ,دواين جانسون,دی کاپريو, نویسنده : زال 352 بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1392 ساعت: 2:38

عصرایران ؛ جعفر محمدی - روی کار آمدن "حسن روحانی" ، نگرانی هایی را در میان برخی کشورها ایجاد کرده است چه آن که بیم آن دارند ، با بهبود روابط بین المللی ایران و مشخصاً گشایش در رابطه با غرب و پرونده هسته ای ، منافع شان دچار چالش شود.
 در این نوشتار ، سیاهه ای از این کشورها را مرور می کنیم:

 رژیم صهیونیستی: برای دولتمردان اسرائیل ، هیچ چیز مانند حاکمیت یک دولت تندرو در ایران مغتنم نیست تا در سایه اظهارات رئیس و سایر دولتمردان آن ، بتوانند پروژه ایران هراسی را پیش ببرند و کشورمان را تهدیدی برای امنیت جهان معرفی کنند.

هم از این روست که از وقتی که روحانی به پیروزی رسیده، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، مدام علیه انتخاب مردم ایران سخن می گوید و جهان را از اصلاح روابط با ایران برحذر می دارد.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : کشورهای سود برده از تحریم ایران,تحریم ایران,نزدیکی رابطه با غرب,ترکیه,رابطه ایران وهماسیگان,تحریم غرب علیه ایران,جنگ با ایران, نویسنده : زال 352 بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1392 ساعت: 2:20

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در راستای تحرک‌پذیری بالای نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در نبردهای ناهمطراز، جدیدترین دستاورد این نیرو با عنوان «خودروی تانک‌بر صیاد» طراحی و ساخته شده است.

این خودرو که یک خودروی استراتژیک محسوب می‌شود، می‌تواند انواع ادوات زرهی، تانک و خودروهای شنی‌دار را به مناطق عملیاتی مورد نظر منتقل کند.

تحرک و قدرت جابجایی این خودرو به گونه‌ایست که می‌توان با بکارگیری تعدادی از آنها، یک گردان زرهی را طی یک روز به نقاط دور دست کشور کشور منتقل کرد.

خودروی تانک‌بر «صیاد» که قابلیت کشندگی 200 تن را دارد، به زودی در اختیار یگان‌های نزاجا قرار خواهد گرفت.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : خودروی تانک بر,صیاد,خودروی تانک بر صیاد,خودروی ایرانی,ارتش ایران,خودروی نظامی ایران,تانک بر ایرانی, نویسنده : زال 352 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1392 ساعت: 2:01

به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محمدرضا موسوی‌طباطبایی از تولید متنوع کیفی لوستر با برند ایرانی در کشور چین خبر داد و گفت: توانمندی‌های ایران در پرتو مدیریت صحیح کارشناسانه نسبت به ساخت برخی کالاها چون تولید لوستر با قیمت مناسب موجب شده تا نه‌تنها نیاز داخلی اقشار مختلف جامعه به این کالا تامین شود بلکه با ایجاد کارخانه‌های تولید در فراسوی مرزها بازارهای جهانی نیز مورد هدف قرار گیرد.

وی اظهار کرد: مادامی که تولید داخل یا برند ملی از کیفیت، تنوع کالا و قیمت تمام شده مناسب برخوردار است بی‌شک خریداران نیز از کالاهای وارداتی آماده خارجی استقبال نمی‌کنند کما اینکه توجه به تولید داخل اشتغالزایی و درآمد خاص خود را نیز به همراه دارد.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : بهترین راه مقاومت در برابر تحریم,کاهش واردات,تولید,لوستر,کالای ایرانی,پیروزی اقتصادی,لوستر ایرانی, نویسنده : زال 352 بازدید : 154 تاريخ : شنبه 29 تير 1392 ساعت: 22:31

هوشنگ بردبار – دیاکو حسینی*

دیپلماسی ایرانی : اتحاد آمریکا و اسرائیل طی نیم قرن گذشته مهمترین ستون ژئوپولیتیکی خاورمیانه عربی و البته به همان اندازه موتور محرکه نفرت جوامع مسلمان این منطقه از ایالات متحده بوده است. عقد این اتحاد در زمان ریاست جمهوری هری ترومن حداقل به دو دلیل انجام گرفت. اول آنکه از دیدگاه آمریکا اسرائیل می توانست در کوران رقابت های اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده شریک قابل اعتمادی برای بلوک غرب باشد اما همانطور که اغلب مورخان خاطرنشان کرده اند این دلیل بعدها به منظور توجیه سیاست های حمایت گرایانه واشنگتن از اسرائیل ساخته و پرداخته شده است. دلیل مهمتر را می توان در کتاب خاطرات مارگارت ترومن دختر هری ترومن یافت. « هنگامی که اغلب اعضای وزارت خارجه با به رسمیت شناختن اسرائیل توسط آمریکا مخالفت می کردند پدرم پاسخ داد که من آنقدری که رای دهنده یهودی دارم رای دهنده مسلمان ندارم».

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : سیاست واشنگتن در خاورمیانه,افول سیاست خارجی آمریکا,اسراییل ضعف سیاست آمریکا در خاورمیانه, نویسنده : زال 352 بازدید : 123 تاريخ : جمعه 28 تير 1392 ساعت: 17:24

هم اکنون اوضاع در خاورمیانه به سود عربستان و شورای همکاری خلیج فارس ،آمریکا و اسراییل می باشد.سوریه دیگر سوریه 5 سال پیش نیست.حتی اگر بشار اسد در قدرت بماند سوریه بسیار ضعیف و شکننده شده است.و عملا از گردونه یک متحد قوی برای ایران خارج شده است.مصر به علت چند دستگی داخلی حداقل تا چند سال دیگر نمی تواند به عنوان یک وزنه در خاورمیانه مطرح باشد.

کشورهای عربی خلیج فارس با استفاده از بحران اقتصادی اروپا و آمریکا پول فراوانی در این کشورها جهت دشمن کردن آنها با ایران و پیشبرد منافع خود خرج می کنند.و این یک زنگ خطر و هشدار برای جمهور اسلامی ایران می باشد.

سیاست خارجی ایران باید به جای استوار بودن بر روی آمال و آرزو و شعارهای عامیانه پسند و انقلابی بر اساس واقعیتهای موجود عقلانیت تامین منافع ملی کشور و به دور از تعصب ،دین و مذهب و درجهت تنش زدایی با همسایگان استوار باشد.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : سیاست خارجی ایران,بازنگری سیاست های خارجی ایران,اوضاع خاورمیانه , رابطه ایران با جهان ,خاورمیانه, نویسنده : زال 352 بازدید : 118 تاريخ : جمعه 28 تير 1392 ساعت: 16:42

در این چند روز تحریمهای آمریکا بر علیه مردم ایران بیشتر شده است و آمریکا سازمان ملل را برای تحریم بیشتر ایران به دلیل آزمایش موشکهایی که بیش از 10 سال است که ساخته شده اند و در اختیار ارتش ایران است تحت فشار قرار داده است!!!

آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران در ظاهر جملات زیبا می گوید اما در عمل حرکاتی با بدترین دشمنی بر علیه مردم ایران انجام می دهد.

به چه دلیل با نزدیک شدن به ریاست جمهوری روحانی در ایران فشار آمریکا به ایران بیشتر شده است؟

آمریکا چرا از آمدن رییس جمهوری با شعار اعتدال ،میانه روی و تنش زدایی ، با پشتیبانی اکثر مردم ایران ناراحت ،نگران و عصبانی شده است؟

این حرکت های آمریکا نشانه چیست ؟دروغگویی و دورویی سردمداران آن و یا....

 

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : تحریم ایران,فشار آمریکا,فساد در روابط آمریکا با ایران,روابط ایران و امریکا,تحریمها,سازمان ملل, نویسنده : زال 352 بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1392 ساعت: 2:19

آیا یک خبرنگار شجاع در غرب وجود ندارد که از اوباما و نمایندگان مجلس آمریکا سوال کند:

که دولت و مجلس آمریکا چرا از کشورهای عربستان سعودی ، امارات متحده عربی ،قطر،کویت و پاکستان

که با ارسال پول و اسلحه و اطلاعات از طالبان ،القاعده ،سلفی ها ،تکفیریها و تندروها در همه جای دنیا کمک و پشتیبانی می کنند(این امر کاملا اثبات شده است )و همچنین به شدت حقوق اولیه زنان و بشر را نقص می نمایند.و در کشورشان دموکراسی وجود ندارد.به این شدت حمایت می کند .اما مردم ایران را به دلیل های واهی ،افسانه ایی،هالیودی و دلایل اثبات نشده دیگر تحریم کرده است و حتی از ارسال دارو و غذا به ایران جلوگیری می کند؟

In the West there is a brave reporter to ask Obama and lawmakers America:

Why America's govement and the Assembly of the States, Saudi Arabia, United Arabic Emirates, Qatar, Kuwait and Pakistan
.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : حمایت آمریکا از تروریست,تحریم ایران,America's support for terrorists ,Food and Drug sanctions on Iran by America, نویسنده : زال 352 بازدید : 199 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1392 ساعت: 1:40

اعتماد - میثم سلیمانی: آینده پیش روی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم یکی از مهم ترین مسائلی است که شاید اکنون ذهن ها را متوجه خود کرده است. این موضوع بهانه یی شد تا برویم به سراغ یکی از استادان برجسته علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه تهران و پژوهشگر ارشد مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، جناب آقای دکتر ناصر هادیان تا با وی درباره اهمیت سیاست خارجی گذشته و آینده جمهوری اسلامی و همچنین مسائلی که پیش روی رییس جمهور منتخب کشورمان درباره سیاست خارجی دولت یازدهم وجود دارد به بحث و گفت وگو بنشینیم.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : رابطه ایران و آمریکا,ایران و امریکا,رابطه,سیاست خارجی ,سیاست خارجی ایران,سیاست خارجی ایران فرابطه امریکا و ایران, نویسنده : زال 352 بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1392 ساعت: 0:12


سرباز روسی مجهز به سامانه Ratnik

روسیه به زودی از سامانه سرباز آینده خود رونمایی خواهد کرد.

سامانه جدیدی که مخصوص سربازان ارتش روسیه طراحی شده است از 40 بخش تشکیل شده و شامل قسمتهایی به مانند سامانه های الکترونیکی و ارتباطی، تسلیحات، جلیقه ضد گلوله و سامانه های پشتیبان حیاتی است.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : جنگجو, سرباز آینده, روسیه,لباس جنگجو,سرباز آینده روسیه,سامانه جنگی,لباس جنگی,لباس جنگی آینده, نویسنده : زال 352 بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 ساعت: 3:33

با فراگیر شدن کارت‌های اعتباری و خریدهای آنلاین در جهان، تامین امنیت داد و ستد دیجیتال حالا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های متخصصان امنیت است. یک کمپانی فرانسوی طرحی را اجرا کرده که می‌تواند دنیای تجارت دیجیتال را متحول کند.

در بسیاری از کشورهای جهان حالا بخش عمده خرید‌ها از طریق پرداخت با کارت‌های اعتباری و به صورت الکترونیک انجام می‌شود، اما الکترونیک شدن تجارت ضعف‌های امنیتی متعددی دارد که احراز هویت پرداخت کنندگان یکی از مهم‌ترین آنها است. 

در روش مرسوم در اکثر کشورهای جهان، مشتریان باید نوار مغناطیسی یا چیپ موجود روی کارت‌های اعتباری خود را در دستگاه‌های کارت‌خوان قرار دهند، یا رسیدهای پرداخت را امضا کنند تا از این طریق هویت آنها به فروشندگان اثبات شود. اما این روش احتمالا به زودی با روش ایمن‌تری که به تازگی آزمایش شده، جای‌گزین خواهد شد.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : پرداخت الکترونیکی, اثر انگشت,تجارت الکترونیکی,تجارت اینترنتی,پرداخت اینترنتی,شبکه,تجارت,پرداخت, نویسنده : زال 352 بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 ساعت: 0:49

ماشین ظرف شویی همواره یکی از وسایل خانگی مهم در آشپزخانه های مدرن به شمار می رود که بار سنگینی را از دوش خانه داران بر می دارد، اما آخرین تحقیقات نشان می دهد که این وسیله بستر مناسبی برای رشد انواع قارچ های بیماری زا است .

بر اساس گزارش روزنامه النهار پژوهشی در دست است که نشان می دهد قارچ های رشدیابنده در ماشین ها به ظرف ها منتقل می شوند در حالیکه به گمان ما پس از خارج کردن آنها از ماشین ظرف شویی می بایست کاملا تمیز شده باشند.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : ماشین ظرفشویی,قارچ,قارچ در ماشین ظرفشویی,میکروب ,قارچ,ظرف شویی,بیماری,بیماری در ماشین ظرفشویی, نویسنده : زال 352 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1392 ساعت: 23:55

کمیسیون آسیایی حقوق بشر گزارش داد که یک زن پاکستانی بر اساس حکم یک دادگاه قبیله‌ای به جرم داشتن تلفن همراه، سنگسار شد.
 
به گزارش ایسنا، عریفه، زن جوان پاکستانی در یازدهم ژوئیه 2013 به جرم داشتن یک تلفن همراه توسط عمو و دیگر اقوامش سنگسار شد و در حالی در بیابانی دور افتاده از روستای محل سکونتش به خاک سپرده شد که هیچکس، حتی دو فرزندش اجازه حضور در مراسم تدفین وی را نداشتند.
زنان پاکستان اغلب قربانی اینگونه قضاوت‌های غیرقانونی در این کشور می‌شوند و این حادثه فقط نمونه‌ای از فرهنگ مردسالارانه در جامعه پاکستان است، در حالیکه زنان مجبورند تحت سلطه آن‌ها باقی بمانند.
در پاکستان داشتن تلفن همراه برای یک زن جرمی بسیار بزرگ است و حتی از تجاوز دسته‌جمعی، قتل و بمب‌گذاری که هر روزه در این کشور اتفاق می‌افتد و تقریبا هیچوقت منجر به مجازات نمی‌شود، بزرگ‌تر تلقی می‌شود.
 

 

 

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : سنگسار زنان,طالبان پاکستان,خواراج ,تکفیریها در پاکستان,زنان پاکستان,سنگسار در پاکستان,جرم حمل موبایل, نویسنده : زال 352 بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1392 ساعت: 23:38

        اعلام پیروزی حسن روحانی آن هم در یک مرحله نه تنها ایران بلکه جهان را شگفت زده کرد.بسیاری از کارشناسان خارجی انتخابات ایران را نمایشی و شخص رییس جمهور را گزینشی و از پیش تعیین شده توسط رهبر و بیت رهبری می دانستند.و سپاه را متهم به مهندسی آرا می کردند.

       حضور گسترده مردم در انتخابات و امانت داری از رای مردم توسط دست اندرکاران انتخابات و بی طرفی مقام معظم رهبری خلاف این امر را اثبات  کرد.یک سیستم انتخاباتی آزاد و مورد اعتماد باعث می شود که مردم بتوانند مخالفت و موافقت خود را با سیاستهای جاری حاکمان کشورخود از طریق آرا نشان دهند به جای اینکه آشوب و شورش به پا کنند یا مانند لیبی و سوریه دست به نبرد مسلحانه بزنند.انتخاب آزاد و مورد اعتماد یک سوپاپ اطمینان برای امنیت و اقتدار یک کشور می باشد.

       شرکت مردم در انتخابات و پیروزی حسن روحانی و ترکیب آرای کاندیدا ها حاوی نکته های فراوان ، آشکار و مختلفی بود و باعث خوشحالی و ناراحتی افراد و طیف های مختلفی گردید.که باید با دقت در آنها ،سیاستهای جسورانه ، محکم ، سریع و عاقلانه جهت پیشبرد کشور گرفت.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : انتخابات ایران ,شگفتی,پیروزی روحانی,انتخابات 92,اقتدارگرایان,اصول گرایان ,اصلاح طلبان,شگفتی ایران,پیروز انتخابات, نویسنده : زال 352 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1392 ساعت: 23:16

منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت.

باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی دریغش همه جا کشیده .پرده ناموس بندگان به گناه فاحش ندرد و وظیف روزی ،به خطای منکر نبرد.

سلام خدمت خوانندگان وبلاگ و وب گردان های عزیز

امروز این وبلاگ را افتتاح کردم .وبلاگی که نظرات و تحلیلهای حرفه ایی خودم را از موضوعات مختلف می نویسم .

شاید همه تحلیل های من درست نباشد امیدوارم شما با نظرات خود من را یاری دهید.

امیدوارم این وبلاگ موجب تفکر بیشتر شما شود.

ايران نيرومند...
ما را در سایت ايران نيرومند دنبال می کنید

برچسب : تحلیل های روز,اخبار روز, افکار نو, ایران نیرومند,تحلیلهای مختلف , اخبار ایران و جهان, نویسنده : زال 352 بازدید : 259 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1392 ساعت: 0:34